Väder

Nu bryter jag mot en massa regler men det bryr jag mig inte om! Tänkte bara skriva någon rad om mitt underbara vinterland, för nu är vintern på ingång! Idag när jag körde in till skolan var det -19, klar himmel och vit och fin snö på marken! När jag kom till färjelägret ryker det från älven, isen håller på att lägga sig och jag kommer snart slippa passa tiden för att hinna med färjan och istället kunna ta isvägen då det passar mig! Dessutom kommer jag kunna fara och sladda runt på älven som en riktig bonde! hehe

Nackdelen med den kalla och lite väl så mörka vintern är att man inte riktigt blir så brun! Jag som annars heller inte är så brun blir nu vitare än snön, iallafall nästan! Så en utlandsresa hade inte suttit helt fel! Dessutom är jag bara aningen avundsjuk på er som far på träningsläger i värmen! Ni kommer att se riktigt frisk ut då ni kommer hem, lite färg gör stor skillnad, sen kommer ni säkerligen haft det underbart kul!




Anna Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0