this is not easy

3 poäng inkasserat.
Inte det snyggaste spelet, inte den bästa matchen, inte den roligaste matchen.
men i detta fall spelar det ingen roll.
vi vann!


Idag har jag gått en runda på stan med Jenny och Joss :)
vi snackar sjukt stora i-lands problem om man ska välja den vita eller den svarta tröjan.
Joss är expert!
hon tog båda.
jag själv kom hem med två kassar.
måste ju förhandsfira att vi skulle vinna idag.
sånt där känner man på sig liksom.
lön nästa helg också, jiho


imorgon står simning/bastu inskrivet i min kalender med Louise.
skall bli riktigt skönt!
sedan skall det göras lite svartjobb med Steen och sen är det IBK match.
Ingen söndag att sova bort med andra ord.



så mycket bättre är ett himla bra program
Jag blir stolt över Burgsvik!
Och Tomas Di Leva är min idol

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta unge!!

2010-11-20 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0