sweet sunday

Denna söndag har varit en sån söndag som man måste ha ibland.
stängde av alarmklockan då simningsplanerna gick i stöp då badet inte öppnade förrens klockan 14.
somnade om för en kort stund och gick sedan upp utvilad och började projektet städa lägenheten.
Sara kom till mig och det gjorde att jag samtidigt som hon låg i sängen kunde städa hela garderoben.
jävligt bra jobbat.
när man har någon att prata med går städningen lättare!

...

Ut i regnet och rusket begav vi oss sen för att dela ut lite reklampapper.
En timmes promenad och sen var vi klara.
IBK match på det, men desvärre blev det förlust.
Fick en fotboll kastat till mig när de sprungit in, yeah
då blev jag glad!
här ska trixas, har inte så mycket bättre för mig ändå
fan vad jag saknar fotbollen alltså!!

nu ska jag fortsätta se på ensamma mammorna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0