stolt storasyster!

Min sötaste, underbaraste (nå inte alltid) coolaste lillasyster har gått och blivit Gotlands Lucia 2010!!!
Jag kan inte beskriva hur glad och stolt jag är.
ja, jag kan till och med erkänna att jag fick en tår i ögat när jag fick messet av henne att hon röstats fram.
och det tillhör inte vanligheterna alltid!

Så nu är hennes schema fullspäckat med framträdande och lussande hela Gotland runt.
Skall försöka hinna se när de sjunger nationalsången på Visby/Romas match och givetvis i Domkyrkan.
kommer bli mäktigt!


Förutom detta så rullar livet på i dess vanliga takt.
Veckorna går faktiskt otroligt snabbt och nu är det inte långt kvar tills vi i laget drar till Teneriffa!
5 dagar!!


Jag har mycket att vara glad för helt enkelt :)


Matcherx2 i helgen.
Lördag mot serieledarna Pixbo 17.00
Söndag mot Lockerud 13.00
Södervärn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0