Mot Teneriffa!

...eller ah okej skall först jobba en heldag i morgon och sen ta båten till sthlm men SEN på tisdag klockan 8.00 lyfter planet!
JIHO!
fy fan vad jag har längtat.
Hade inte tänkt sätta mig på planet om vi inte vann idag.
Koppla bort alla tankar på teneriffa och sätta dit dom där Lockerud.
Gick rätt bra, 7-4 blev det.
Och skall hädanefter endast träna på träningarna att sätta dit bollar i mål.
det är uppenbart att det är jävligt svårt ibland.


....


Efter matchen var det snabb dusch och sedan bege mig ner med Sara för att se Camilla och hennes tärnor uppträda för första gången. På östercentrum på en liten scen och det var huuur fint som helst!
Massa folk, men fy helvete vad jag frös om fötterna.
gosh vad skönt det ska bli att åka till värmen.
men det ryktas om regn där?!?!?
inte Ok.
Joss tror att jag har någon speciell kraft inom mig.
så hon har bett mig att jag ska be till gudarna om fint väder.
tackar för förtroendet och ber varje dag!!!



dålig bild, men inte lätt att ta i folkmängden.



SOOOOOOLEN snaaaaaart!!!


p.s blev väldigt glad att Tomas och Johannes såg lite av matchen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0