Gotlands Lucia 2010

De sju kanditaterna till Gotlands Lucia är nu offentliga och kan stolt prestentera att min lillasyster är en av dem!
Alla syskon har sina dagar då man hatar och älskar dom.
det kan skifta varje dag, trots att man vet att man inte hatar dom på riktigt utan i själva verket älskar dom och kan dö för deras skull.
Många säger att dom har världens bästa syskon.
men jag HAR verkligen det!
Och är så himla stolt över Camilla att hon blev en av de 64 sökande.
Hon är snygg och hon kan sjunga.
frågan är vad jag fick?!

HG LUCIA 7 till nr 72018

...

 

så smsrösta på denna lillskit nu!
HG LUCIA 7 till nr 72018


Kommentarer
Postat av: Syster

Puss från syster! Tack för det fina inlägget <3

2010-11-10 @ 11:10:48
URL: http://snibboen.blogg.se/
Postat av: Emma Olofsson

Och min kära kompis Sofie är också med. SMS: HG LUCIA 3 till 72018 ;)

2010-11-13 @ 00:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0