geggamojja

Helgen flög förbi den med, som vanligt numera.
Spelledig helg och planerna var något oklara hur man skulle ta vara på den.

I fredags fick jag finbesök av Tomas och Johannes som hade tagit bilen ändå från Burgsvik för ett stadsbesök. Även Camilla hade tagit sig in.
Hookade upp med Fia, Jeppa och Jennie och hade bestämt oss för att äta ute.
Good luck på den.
GGN-helg = massor med folk.
isolabella som var förstahands valet var bara att vända i dörren för oss.
chanserna att hitta något annat i innerstan var minimala kände vi, så vi drog till Gråbo.
sagt och gjort och visst fanns det platser kvar!
vidare mot Bingebyhoodsen och efter ett besök hos G där, så skildes vi efter åt.
Jag kom hem lite senare än dom och följdes upp av en Camilla i soffan och Johannes och Tomas i min säng.
Vart fan ska jag sova??
C vägra sova skavfötter så det blev den välkända skarven mellan J och T.
sköööönt.

lördag var det mitt livs första besök på GGN.
jag var inte besviken!
Själva racet var väl lite si och så. kallt och geggigt och var tvungen att vandra i mil för att komma till stället.
MEN sen kom han upp som en blixt från himmeln.
LENNART.
vi fick åka terrängbil i 2,5 timme och hämtade crosscyklar och vattnet spröt och vi studsade runt i baksätet som studsbollar.
Roligaste bilturen, EVER!

Min helg har varit väldigt bra :)



puss på er!


Kommentarer
Postat av: JP

Håller med så in i om ggn!

2010-11-11 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0