:)

Är väldigt glad idag för fick ett väldigt roligt besked igår, men det är hemligt. höhö.
återkommer senare, jag lovar!

Och är ännu mera glad när min sötaste underbaraste Fannie fixade körkort idag!!!
DU ÄR BÄST WINGIS!!!!!! grattis!!!!!!!


Mindre glad över knät dock.
besök hos farbror doktorn igår.
fattar ju inte doktorspråket men det var typ något med benhinnan i knät, samt att jag hade ett insidigt blåmärke i knät och så var min knäskål sne.
måste röntgas med så länge har jag fått ett knäskydd jag måste ha och sen ska jag få ett inlägg i min sko som ska hjälpa knät så det blir rättvinklat.
men det knakar varje gång jag böjer ut det, och det skulle nog tyligen aldrig gå bort..
nog snackat, jag blir ju yr.


7 veckors tid utan några som helst sötsaker är förbi.
igår var det kakbuffé hos Sabbe och Ewa till oss som klarat oss.
tummen upp för Ewa som varit duktig att baka och tummen upp för oss som klarat oss!



jag gillar er!


herrå

Kommentarer
Postat av: J

Gillar dig också ;) alot! :)

2010-11-03 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0