sthlm

Befinner mig just i detta ögonblick i Stockholm.
En aningens förbannad nyklippt Josefin är vad hon är också.
Skall då aldrig mera klippa mig där, den saken är klar.
Trots försök till smickrande ord som "du är den vackraste jag sett" och "endast för dig får du detta" så hjälper det inte.
Big No No.
Dels fick jag själv fråga om att få håret tvättat och dels så bad han mig borsta håret själv medans han pratade i telefon.
Nu kanske ni förstår varför.
suck.


Men frånsett det har dagen varit bra.
Handlat lite sommarfint till garderoben.
Dock fortsätter jag att framstå som litenlantistjejistorstan.
Det där med bussar, tunnelbanor, tider, byte av tunnelbanor och sånt där, fortsätter att inte vara min grej.
Önska mig lycka till när jag i morgon skall in till riktiga stan.
Lyckades tappa bort mig själv där förra gången vi var med laget.
som sagt, wish me luck.


Jag hatar lakrits från och med i lördags.




//Josefin


Kommentarer
Postat av: jp

lycka till jossan !:)

2010-05-13 @ 09:50:51
Postat av: Fia

wohooo! vi vill se bild på en nyklippt Jossan!

2010-05-13 @ 21:15:42
Postat av: Josefin

jp: Det gick inge bra. värre än vanligt faktiskt. men jag är hemma i säkert förvar trots allt!



fia: det känns så kort! (om man jämför med innan ;) ) dock märkte pappa ens de inte, så kanske inte så stor skillnad som jag tror. fast okej, pappa är kille och det är en förklaring också ;)

2010-05-13 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0