h o c k e y

Har för tillfälligt brist på både data och internet, därav den bristande upptaderingen.
Då är det tur att man har vänner när man befinner sig i nöd.
även kallat i-landsproblem.


Facebook har ju tagit över världen rätt enormt på senaste år.
sidor som Playahead och Lunarstorm är ju så gott som döda.
eller?
Nämner inga namn, men en så kallad vän var inne häromdagen på sin lunarstorm sida och spanade in läget.
lite pinsamt kan jag tycka.
Men nu har dock hon avslutat sitt konto.
synd för annars hade ni kunnat sökt på miffo_1
vem talar jag om?

Kanske inte gör så mycket att jag inte har tillågång till webben längre, då jag inte har så mycket mer att tillägga i detta inlägg.

jag ser på hockey,  det är kul.



Inte för att personen till höger om bilden hade något med incidenten ovan att göra, kände bara för att lägga upp en bild på henne....


Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0