Backstreet girls

Back in Visby igen.
Inget jag jublar för direkt om jag skall vara ärlig.
Helgen är slut, och skulle mycket hellre just nu vara på annan ort.
närmare bestämt Burgsvik.
Haft en riktigt bra helg som innefattat det mesta.
Ungefär som vanligt med andra ord.


Valborg var en lyckad dag och kväll.
Grillning och det där andra man gör, hemma hos Joel med en drös vackert folk.
Det var fest ut till småtimmarna och det både dansades och festades på alla håll och kanter.
Kameran hittade jag efter den varit vilse, och är nu åter tillbaka där den ska vara.
Nästa gång skall jag dock ta med mig fem lager kläder till om man skall vandra hemåt mitt i natten i sisådär 3 kilometer.
Men vad man somnade fint sen i soffan.
BRA kväll!


Lördagen blev till den lite lugnare varianten.
Lite häng i solen, lite fotboll på fotbollsplan, lite roadtrip till holmhällar och äta och sen till Majstre för årets första mjukglass.
Lite Mr Bean tittande och lite allsång på fiket.
Sångkarriären skall tas upp, och det efter succén jag och T hade i soffan. 


Och angående rubriken.
Detta nybildade band innefattande Josefin och Tomas återkommer med turnélistan inom en snar framtid.


B i l d e r


 
 
 
 
 
 

-Josefin-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0