Söndagsångest.

Alltid alltid alltid har man denna Söndagsångest.
Tiden räcker inte till med allt det man tänkt göra under helgen.
Och då var det genast måndag igen. imorgon
fast får säga att jag har varit lite effektiv ändå
lite .

----


När man har lite att göra tänker man,
mer än vanligt.
Oftast får jag svar på mina frågor av experternas konung.
vi talar såklart om google.
Men om man inte kan formulera frågan till google,
och med andra ord inte få någor svar.
hur går jag till väga?
Och nej jag tänker inte fråga er.
då kan ni tro jag är mer korkad än vad jag är



Imorgon går tåget vidare till Mora för fight nr 2
eller flyget för att tala sanning
känner att jag och killen med cowboyhatt som alltid är där,
har lite otalat med varandra.
om blickar ändå kunde döda.


besöksrekord på bloggen!
detta firar jag med en SKÅÅL!
vatten alltså.
efter det intar vi sängen,
i hopp om att det skall vara måndag klockan 18.45 snarast .

   

JOSEFIN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0