SOL

Hallelujah för detta väder!
Efter förlusten igår trodde man nästan inte solen skulle komma upp i morse.¨
men ack så fel jag hade.


har suttit en liten stund ute i det vackra vädret i linne och uppdragna byxor
men har för tillfälligt en granne som klipper gräs,
en som hänger upp tvätt,
och en annan som plockar fram trädgårdsmöblerna.
känner mig faktiskt en aning uttittad och omringad så tar en liten paus här inne.


Har fått låna lagets minibuss denna dag för att kunna köra bort och lämna min och Annas cykel på lagning.
passar på att svänga införbi Maxi, Skokanonen och Rusta.
jag menar det är ju ändå med vägen.
Och så skall vi också plocka upp en liten Anne .
Fick henne på köpet liksom.


Nu: SOLEN.




bara för att vi är snygga .



-Josefin-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0