look a like

När man för tredje gången på ett halvår får höra att man är lik Amy Diamond vet man inte om man skall skratta eller gråta.
Eller rättare sagt, två av dem trodde jag verkligen var henne.
3 gånger!
3 olika personer.
Jag menar tjejen är ju typ 12.
eller efter mer grundläggande var hon visst 17 bast.
men ser ut som typ tolv.
Och idag hände det alltså igen..

Sedan när jag blivit bönad idag av att få sjunga en låt av henne trodde jag att där skulle kortet komma fram på borden, och dom då få inse att denna människa sjunger falskt och kan helt omöjligt vara Amy.
Men nej då får man istället höra att "ÅHHH Du är ju verkligen Amy Diamond!!" Du sjunger precis som henne!
Fel på både syn och hörsel tycks de ha.
När jag sedan förklarade klart och tydligt att detta var en helt vanlig Josefin som står framför er får jag istället höra:
-Ja men då måste du bara vara Amys mamma?!


ehh jaaha..
vet dock inte vad jag föredrar.
se ut som 12 eller 40?




-Josefin-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0