idioti .

I denna värld finns det idioter.
Och idioter.
Kommer inte nämna några namn eftersom jag faktiskt inte vet.
att folk inte har bättre saker för sig om nätterna gör ont i mig.
och tycker sjukt synd om föräldrarna som får handskas med dessa idioter till barn.
Skaffa ett liv istället för att förstöra andras grejer.
börja med schack eller vad fan som helst.


slut på klagomål för idag.


---


Ett sportlov hade ju annars suttit rätt fint kan jag tycka.
Har lite saker att ta tag i om man säger så.
En sak som skulle varit inlämnad för ungefär ett år sedan står rätt högt på listan.
Men finns ju så mycker roligare här i livet än alla måste -saker.
Som tillexempel harpan.
kör väl ett parti till tycker jag.
Sen laddar vi för innebandyträning.




I sommar blir det fallskärmshoppning igen!
Det bestämde jag precis.


Josefin








Kommentarer
Postat av: sara

Jävla idioter...ja!!

2010-03-02 @ 12:50:33
URL: http://ssteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0