Fy fan vad jävla bra

Nyss utkommen från en het varm dusch.
Där stod jag säkert i en kvart och bara log.
Log med ett sådant leende man bara har när man vinner i sudden.
Fy fan vad bra säger jag bara!
7-6 i sudden i kvarsfinal nr 3 mot Mora.
Publiken kokade och människor med hjärtfel borde vid det här laget vara döda nu.
Att ligga under med 2 mål hela tre gånger under matchen kändes väl lite sådär.
ni som räknade ner oss kan känna er misslyckade.
Vi vände
Vi vann.

Detta sover man gott på inatt ..
MEN ..
Återstår en del att uträtta.
Men för att göra proceduren lite kortare tycker jag vi fixar en seger på måndag
Avgörandet står i våra egna händer .


Ni som mot all förmodan tycker innebandy är blä och trist ber jag om ursäkt för.
mycket sådant snack nu.
det finns andra bloggar som skriver om vad dom har på sig, ätit till frukost och vilken fet efterest dom var på i fredags.
läs deras istället om ni blir uttråkade här.
nu lever vi i den så kallades slutsspelsbubblan och det ska vi göra cirka en månad till..
BESTÄMT.



Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0