Avundsjuka

att veta att man har vänner som just nu befinner sig runt över hela jordklotet,
gör en sådär lagom glad.
Thailand
Malaysia
USA
Egypten
men vet ni vad?
jag är inte ett dugg avundsjuk.
Inte alls.
Snö som smälter
vårsol som kikar fram mellan träden
fåglar som kvittrar
skymt av en och annan gräsplätt. 
och så det bästa till sist,
S l u t s p e l s t i d e r .


Ni kan sitta där och bränna sönder huden på en ö i Thailand
supa skallen i bitar på Full Moon party
bli magsjuka i Egypten
få något farligt insektsbett av ett exotiskt djur
för detta är inget jag blir avsundsjuk för.


Känslan man har i ett slutsspel är övermäktig.
Nu intar vi rond 3 på fredag
Södervärnshallen 19.15



att jag sedan vill boka första bästa biljett till solen efter detta slutsspel är över kan vi ta en annan dag.
jag menar,
föregående antydningar låter inte allt för illa.
helt OK .

    VS    ?


Josefin





Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖRRUUUU!!!



Du glömde Norge.

Fo faaan.



;)



Lycka till & kram på dig :)

2010-03-17 @ 22:14:55
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0