Anna hära!


Måste få ge svar på tal här, i ett tidigare inlägg sa Josefin att jag kunde dra hem till norrland och ta snön med mig dock var jag välkommen tillbaka till sommaren! Tycker att det är synd att hon inte trivs med kylan och snön, hade faktiskt tänkt erbjuda henne att följa med till fjällen för att tälta, köra skoter och pimpla! Men Josefin det kan du glömma nu!!!


Faktiskt så måste jag erkänna att jag är rätt less på det väder Gotland erbjuder just nu, kanske hade jag förutfattade meningar förut då jag trodde att gräset skulle vara grönt i mars och att en del blommor hade börjat blomma! Men sanningen verkar vara helt annorlunda…


I helgen bär det i alla fall av uppåt i landet, Umeå närmare bestämt! Blir väl en hel del tidsfördriv på bussen men sånt är jag bra på!





Anna Jönsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0