wohooo gästinlägg

Eftersom Jossan är så värdelös på att uppdatera sin blogg så fick jag(henke) tillstånd att skriva en rad lr två.. tack tack... Först tänkte jag skriva massa hemligheter om jossan men sen kom jag på att jag kommer få en innebandyklubba i skallen så jag vågar inte så jag får nog skriva nåt snällt så jag får lite friplåtar till endres hemmamatcher :)

Jag tror tyvärr att Jossan är lite ledsen nu för att hennes vapendragare Anna typ flyttat tillbaka till Antarktis igen.. Men jag träffade Jossan igår(har dock lite dåligt minne av det).. Vi tog nämligen min fräna buss. fyllde den med folk och drog till Joels hemmasnickrade bar... och där blev det då fest.. Jag som hade varit lugn hela kvällen blev bjuden på en grogg och sen gick det utför tyvärr. vaknade 8 imorse i min buss hemma på gården..illa..

Jag ser fram emot den kommande veckan för det lär bli lite tillställningar.. Imorgon blir det hem till Macke och förferra lite och sen ner på gute för att sen Hoffmaestro.. Är egentligen inte så mycket för att gå ut nu pga av alla stolpskott till turister som våldför sig här.. kanske har med åldern att göra men jag trivs bäst när jag typ själv på munken.. På tisdag ska jag försöka dra med lite folk till Burgsvik för det är ju nämligen spelning på fiket.. Hade med mig patrik ut dit för en vecka sen och han va först tveksam till burgsvik men efter han insett att de va typ 300pers istället för 10 stycken som va på fiket fick han blodad tand och ville tillbaka.. jäkligt nice därute

På fredag smäller det ju rejält för då dyker Pumpbolaget upp på fidepuben. Brukar va närmare 2000pers som står där och trängs.. Blir att dumpa min fina buss på campingen och sen dra vidare ut till Burgsvik. Dom har sin årliga fotbollsmatch mellan Vamlingbo och burgsvik. Man måste tydligen ha nån koppling till dom båda socknarna för att få delta. därför har jag försökt lösa det genom att släktforska lite. Jag kom så långt som till havdhem men där tog rötterna slut. Attans. Men nu har vi löst det genom att jag ska ett förhållande med Josefin Hanssån just den dagen så då får jag va med:) Hon skulle dock va en dålig flickvän för hon kommer inte ens heja på mig för det skulle testas nåt fyskiskt med ett lag som hette Endre IF. Det lär kommas ihåg i framtiden. no roses lr choklad till henne inte..
Efter att jag har lirat upp alla på läktaren så blir det nog att vi åker hem till Joel eller Basse och tar en kall öl och sen vidare till fidepuben förstås..

Just nu så hurrar jag inte för sommaren för det ser mest ut som höst ute och sen är jag bakis dessutom. ligger i soffan med dropp nu. varför varför.. men jag har i stort sett varit nykter i en och en halv månad så den här lilla smällen får jag väl ta..

Har hört att min idol i Endres lag kanske ska flytta ifrån ön.. Va ska man då ha ögonen på i vinter?:) Jaaa just de, Jossan är ju också söt..hihi

Tackar för mig och önskar alla en fortsatt trevlig sommar..
//henrik john dennis lindby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0