våt

Regn och åska.
kan man ligga kvar i sängen utan ångesten att gå ut i solen.
rätt skönt faktiskt.

kul kväll igår.
Fidepuben.
lite sämre med folk, men inte hindrar det en att stå längst fram vid scenen och headbanga loss till gubbarna när de sjunger AC/DC.
åh nej.
Glömde leg hemma. Fick ha på mig ett gult band som står för minderårig.
alla andra hade rött som står för över 18.
hej jag blev mobbad hela kvällen för det.
Till och med vakterna mobbade mig.
min tröja saknas.
kaputt, borta.
sen har jag ångest att jag inte ringde till Milla, sorrrrry!
men känner på mig att vi är i samma "form" inom en väldig väldigt snar framtid, och då ringer jag!


Nu blir det lite vänner avsnitt och sedan har jag ett jobb som kallar klockan 16.

  


Kommentarer
Postat av: jp

hej jag heter jossan och är 17

2010-07-19 @ 16:42:25
Postat av: Anonym

hej jag heter Josefin och var 17 för en kväll, daah!



hej jag heter Johannes och trodde något om flygplansdörrar när jag var 6 år

2010-07-21 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0