Josefin vs Radio Gotland

tooooorsk!
typiskt.

Radio Gotland befinner sig denna vecka i Burgsvik för diverse prylar och påhitt.
En liten kamp också kan man säga.
Jag var Burgsviks hopp i en ytterst viktigt prestigefylld match i boule på hamnen tidigare idag.
läste ni ovannämnda så förstår ni att jag loosaade.
3-5 och domarskandalen var ett faktum.
bittert det är.
nej men det var väldigt kul ialla fall, och hoppas nu att resterande av bygdens tävlande kan stå upp mot dessa två killar.
vi leder i alla fall efter dag 1 med 9-8.
3 poäng som inkasserades av mig dåra
duktigtduktigt!


Helgen som varit kan summeras som en mycket bra sådan!
Fredags var det häng på hamnen som senare avslutades med spelning på Folkeryds.
utvärdering: låt aldrig Jesper cykla igen

lördags var det första Fidepuben för sommaren!
alltid något man ser framemot, och den höll ens förväntingar!
förfest hos Basse (vem annars?) innan, sedan tjockade vi in oss i Henkes våldtäcksvan som han så snyggt kallar den, och blev körda till Fide.
Pistoff, alltid bra och bra med folk, sedan hem med vanen igen mot Basses place.
utvärdering: vid klockan 4 dagen efter och du ska jobba, är du fortfarande trött.

 
 
 
 
 

Josefin



Kommentarer
Postat av: H

Det är faktiskt inte jag som döpt den till det namnet... :) nu får ja dåligt rykte :)

2010-07-05 @ 17:26:32
Postat av: J

visst visst du Henke! just say the true, och stå för vem du är ;)

2010-07-06 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0