jag gillart

får börja med att hylla Henkes gästinlägg. Det gjorde du bra!
Du är så välkommen att göra tvåan (misstolka inte) när du är redo!
Ni andra är så välkomna ni med.
Men jag har mina krav ska ni veta.


Sitter nu hemma hos Jennie i staden.
Vi tre vilsna töisar från Burgsvik (jennie, fannie, jag) tog den störtsköna bussiga bussen in vid 10 snåret och begav oss inåt.
Fick sisådär en halvchock när vi och typ 25 stycken andra skulle bestiga bussen från Burgsviks hållplats.
Jag menar oftast är det bara jag och min innebandyklubba som brukar åka den.
turisterna har invaderat byn med andra ord.


Planerade in ett Tofta besök, men i helvete att vädret ville samma sak som oss.
Så nu har vi gjort stan, och kvällens outfit är inhandlad, gött!
För ikväll är det Gute och Hoffmaestro!

Så med om orden säger jag bara, vi syns ute!



Förra gången på Gute.
ANNA VAR ÄR DU NU?! DU SKA VARA HÄÄÄÄR!!


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0