Sushi .

Vinst! Kalaset slöt med 7-0 mot Skellefteå. Brabra! Nu skiter vi i detta och fokuserar mot IKSU istället som vi faktiskt aldrig slagit.. men vi är i en ruggigt bra form och detta fruktade IKSU som faktiskt förlorade idag också.. Dags för en förändring?


Just nu ligger vi för första gången i Endres historia 1:a i Elitserien. Well, några lag har lite mindre spelade matcher, men det skiter vi i just nu. Det ser fiint ut att se på i alla fall :)


Pappa och Joakim åkte precis hemåt igen efter vi ätit lite mat tillsammans efter matchen. De två beställde sushi medans jag tog ett safe card och körde ost&skink sallad. Kanske dags att testa lite nytt .? nej, jag gillar att köra det säkra före det osäkra.


På tal om sushi.. På jobbet i fredags på lunschrasten talade vi om denna maträtt.. Någon sa att hon skulle beställa hem sushi i helgen. Jag svarar snabbt:
 "nej fy fan vad äckligt, usch!!"
K- Har du smakat det?
Jag- ehhh, nää..


Kanske ska tänka lite innan jag svarar .




13.00 imorgon, dåra!


Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0