satansjävlamobilhelvete

Men åh så arg jag är! Typ riktigt riktigt arg! Min mobil har gått sönder. igen! Precis samma problem som förra gången, mobilskärmen är helt vit och går inte att göra något åt.. fan fan fan fan fan!


Tackar denna gång Elin som lånar ut hennes gamla mobil till mig! så...tack!


---


Snöovädret är kommen. Inte kul att cykla i detta vill jag lova! Fy fan rent ut sagt. Högst på önskelistan just nu: Personlig chaufför! Eller en fungerande bil är också okej.


I helgen är det spelledigt. Eftersom jag älskar Södervärn, så kommer jag tillbringa min helg där ändå. Team Sportia cup för fan!


Har precis avslutat ett långt samtal med Joakim, min kära bror! Han är än av få jag verkligen kan säga vad jag vill till!







Josefin











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0