h o c k e y

Yesterday hängde jag i Södervärn. Igen. Rafflande match mellan IBK och Älvsjö. Riktigt rolig och spännande match alltså, sånt gillar vi! Mycket folk dessutom, vilket är niice!
Tackar även Henrik för att jag fick låna hans kort, så man kom in gratis, thaaaanks! :)


----


Drog mig sen till Anna där vi tänkte se hockey klockan 23. Trodde vi. Nej nej, då spelade visst Kanada sin semi.. fan också, får hålla sig vaken till typ 1 då, men ja det har man ju gjort förut. Men nej nej, då börjar matchen 3! Ingen idé att sova två timmar, så vi traskar iväg på promenad sådär mitt i natten.


Att vi sedan sov rätt skönt när själva matchen hade dragit igång i sisådär 5 minuter, var väl lite sisådär kul. Vakna till då och då och såg delar, men soffan var rätt skön den med. Halv 6 på morgonen typ, gick jag hem till min säng!



Måste nog rätt snart vända tillbaka på mitt dygn tror jag .      Jag sa snart.



Nu ska jag ta ut mina aggresioner. FAAAAAAAAAAANNNNNNNNSSSSKKKKIIIIIIITTTTTKKKUKKKKSATTTTAANN!!! min mobil gick sänder igår.
Jag repeterar: FAAAAAAAAAAANNNNNNNNSSSSKKKKIIIIIIITTTTTKKKUKKKKSATTTTAANN!!!
Skärmen lyste helt plötsligt bara vit och gick inte att göra något åt. Tackar dock Emelie för att jag fick låna hennes gamla, men jag vill ha tillbaka min nu!    





JOSEFIN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0