fryser häcken av mig, jao.

Kallt. Jävligt kallt i morse. Hade ändå på mig raggsockor och dubbla vantar. Kidsen frös tydligen också väldigt mycket. Och är det kallt. Jag tog med mig en klan och sprang ett varv runt dagiset. Vi blev varma. 
I 5 minuter.


A.J berättade att hon har det betytligt kallare därifrån hon kommer, Boden. Och har en kompis som just nu befinner sig i Sidney, och det skiljer mellan ställena 65 jävla grader! Vi snackar om 65 graders skillnad gott folk! Världen är sinnesjuk.


J.P kom på besök och hade med sig två avsnitt av One tree Hill som han så snällt laddat ner åt mig, åhh det räddade min fredag!


I morgon är det åter dags för match. Endre vs Lockerud/Mariestad 17.00 Södervärn.     OH YES!




BÄST I TEST!



JOSEFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0