Då vart det nytt år igen då!

Hur ska vi nu summera årets nyårsafton då?

Jaa, den gick i schlagertema i alla fall i Endre bygdegård där Sabbe fyllt jämt och bjudit in en drös med folk både från Gotland och fastlandet. De flesta i laget kunde komma också vilket gjorde det hela mycket roligare!

På festen fick man bekanta sig med alla dess slag av schlagerdivor.. eller vad sägs som Charlotte Perelli, Herryes bröderna, Afrodite och Roger Pontare? Just precis, det var kändistätt på festen!


Hemfärden fick bli skjuts i form av Jenny! Den tackar vi för! Eller ska väl kanske skall tacka henne för att hon sjutsade mig hem till porten, då jag annars promt skrikit konstant i baksätet att JAG SKA TILL SJUKHUSET, JAG SKA TILL SJUKHUSET,! kanske var livat där tänkte jag.?
Att jag sedan somnade på golvet med alla kläder på och stövlar jag inte fick av mitt på golvet i köket förtäljer dock inte historian.   jag undra också varför  ?





Afrodite, det ni! Gladys i mitten var kom att visa sig vara en riktig partypingla!



Tävlingar i full gång!



Magnus Uggla ägde scenen!




Green room.



Fyra bugg och en coca cola. Givet på schlagerfest!



Och så blev tydligen Caroline af Ugglas bjuden på festen.




Nu säger jag tack&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0