and the winner is ..




Ännu en dag som gått. Nu inne på år 2010 för er som hängt med.

Denna dag, den 2:a januar, för er som hängt med ännu längre, har bestått mycket i Södervärnshallen och sett innebandygodis. mmmmmm. Började först med att se en match där de ena laget fullkomligt krossade det andra. Skittrist.

Men sen .. matchen vi alla väntat på! Och nej vi snackar inte om Visby IBK´s omtalade match med årets supernyförvärv Hellström i stor fokus, utan årets toppmatch i Supertrean mellan Hansa Hoburg och Visborg!

Och som vi väntat! Och helt enligt förväntingarna blev det en grym match, men både gåshud,straffslag,zorromål,psykningar och tuffa tacklingar, yees box vi gillar!


Slutade 8-8, vilket kommer bli sjukt kul att se returen hemma i Hemse senare.. jag är där!


Innebandytönt är jag, I know.



----


Kvällen däremot bjöds på lite häng vid Jessica och Joel . Vi var ett liten skara som bland annat spelade buzz. fast det inte var buzz. utan typ buzz. fast inte alls liksom. typ liknande liksom. ni fattar va? sjukt kul, och jag lyckades i sista omgången krossa mina motståndare och gick hem med huvet högt, så bra!


The rest drog vidare ut i Visbys krogar medans jag kände att jag var nöjd och gick hem.


see ya!             ///  JOSEFIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0