19januari.

Sjukt sämst på rubriker, jag vet.


---


Seriöst, snö försvinn! Vi vill inte se dig mera, kom tillbaka till julen där du hör hemma. Pluspoäng på att det är kramsnö idag dock, men annars så kan du dra.. Gjorde en äckligt snygg snögubbe idag på dagis. Med lite hjälp of course. Meen den var jävligt snygg&stilig må ni tro!



Jag cyklade in i en lyktstolpe idag till jobbet. Det gjorde ont och mannen till höger om mig skrattade. Högt dessutom. Sen cyklade jag nästan omkull hem efter jobbet, men denna gång var det typ 4 stycken ungdomar istället som såg. Inte alls pinsamt. Inte alls. Jag skäms aldrig. Jag menar, röd i ansiktet blev jag ju bara för att det var varmt ute...


NU: Innebandy!





s y s t r a r .



JOSEFIN


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Jadå här är allt bra! Hur är det själv? :) Jaha.. Jobbar du där?! :) Ja visst är hon söt! Hur visste du att de va min syster? :)

Sköt om dig! Kram

2010-01-20 @ 09:51:46
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0