Zumba

Aldrig hört talas om Zumba ? Inte jag heller.
Tills idag.
En träningsform som kallas så, lite dansliknande kan man säga, och verka himlans sköj!


Både jag och Malin var lite skeptiska om vi hade vad som krävdes.. här snackar vi höftrörelser gott folk! men vi ska testa på det, den saken är klar!


Kan ju inte vara värre än hon i grön t-shirt längst bak väl?


---

Dagens lektion gick mycket utmärkt.
Inga häftstift på stolen men heller inget äpple vid katedern.
Dock lämnade en person en lapp efter lektionen.
Det stod Josefin och ett hjärta runt.
Ja men det var ju lite fint tyckte jag!
Dock ligger den kvar på katedern i Evas arbetsrum.
Typiskt.



Även hunnit med en promenad med Malin, vilket var mycket trevligt och uppfriskande!
Ni vet, Malin med det stoora paket på Öster idag.
Pinsamt, jag vet.


NEXT: innebandy!





Så som vi är vana att se Malin .


--JOSEFIN--


Kommentarer
Postat av: Milla

What? Aldrig hört om Zumba? Kollar du aldrig tv-shop eller? Sjukt bra priser på Zumba-dvd:er ;)



Snygg pic btw... NOT! xD

2010-02-12 @ 20:11:43
Postat av: Josefin

Nä jag vet, jag skämdes nästan! Jag menar man har ju sett tv-shop x antal gånger i sitt liv.. Höjdpunkten med att vara arbetslös ju! :)



Assnygg ju! Jag har några snygga på dig med som säkerligen kan komma upp inom snar framtid .. ;)

2010-02-12 @ 21:38:34
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: Malin

Det stoooora paketet? Det kan misstolkas. Det var ju ganska litet ju, du såg det ju :)

men du hallå, vi pratade väl om att köra kickboxing och INTE Zumba?? Okej om vi gör det hemma framför tv:n men jag vill inte gå på en kurs och vara den där tanten i grönt längst bak...för det kommer jag vara!

2010-02-12 @ 23:18:44
Postat av: Josefin

Jag tar genast tillbaka. Jag menar, om man jämför med en elefant så var paketet väldigt lite ;)

Kickboxning i alla ära, men hey, det verkar ju såå mycket roligare med zumba! just shake it!

Vi kan ha en liten zumbakväll framför tv:n för att öva lite först, Milla är varmt välkommen :)

2010-02-13 @ 21:54:01
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0