kvällsnöje

Efter en tillbringad helg hemma så är jag återigen i staden.
U n d e r b a r t skönt att sova i sin säng!
Dock hade jag en tanke på att sova ikapp lite timmar och ha endast en lugn och skön helg hemma.
yeah right.
in my face att jag fick.
Sov väl sisådär 5 timmar på lördagen och lika mycket dagen efter.
Och nej jag festade inte.
Fyllesamtal och chaufför fick stå för sömnbristen.
Men det var det värt.


Och jo..
Vi vann idag också.
Tummen upp på den!
Helgen som kommer är det Norrlands turné.
Sedan intar vi slutsspelet.
Mycket bra.


mycket bra.



Funderar om jag skall se "årtiondets" match nu.
Kanada vs USA i OS final.
smakar rätt bra.
Men sängen är även den rätt lockande.
beslutsångest kallar jag det
hjälp?


Och ni som undrat vem världens bästa storebror är kan sluta fundera.
Jag äger honom.
han lagade mat till mig efter matchen min.
5 av 5 stjärnor.
ingen tvekan.




och så här såg det ut på våran promenad hemma igår.

Wonderful.



Josefin




Kommentarer
Postat av: Evelinaaaaaa

TAAAAAAAAAACKKKKKKKKKKKKK :D :D :D



& grattis till vinsten själv, hörru!

Lirar du mycket? :)

Mysig bild fisken.

KRAM!

2010-03-01 @ 10:10:09
URL: http://lamupunktbloggpunktse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0