happyface!

Blev väckt av att telefonen ringde 06.18. jaa vad man är sugen på att jobba på! Och vad hon måste älska och ringa och väcka människor sådär på morgonen.
Det hade jag gjort i alla fall.


Fick ett samtal idag på jobbet. Hade tydligen tilldelas Mats Hermanssons vandringspris vilket gjorde mig superglad! Började nästan gråta när hon läste nomineringen, tönt som jag är.
Barnen på dagis trodde jag hade slagit mig, men förklarade bara att man kan vara glad och gråta ändå.
Det var lite svårt för en treåring att förstå.


Efter jobbet har jag sett hockey. Dock blev det förlust och matchens höjdpunkt var utan tvekan ismaskinen. Fett coolt om man fick köra den alltså.
Det vill jag.
Verkligen.


Dags att packa det sista och sen tar vi båten i morgon bitti.
Match ju!
Balrog vs Endre
Vi SKA vinna.


Godnatt!



Bara för att Milla tjatat, så kommer här en bild! ;)



--JOSEFIN--

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gillar sponsorn på ismaskinen :=) Kram inte henke

2010-02-14 @ 14:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0