Gästbloggare

Ja vad jag har förstått är det populärt att gästblogga, därför tänkte jag varför inte?

 


Vem är då jag, jo jag heter Anna Jönsson och kommer från en liten, men ack så underbar by utanför Boden. Varför jag flyttade hit beror helt och hållet på skolan och att jag hamnade i Endre var bara en trevlig tillfällighet.


Eftersom Jossan är mycket äldre än vad jag är så såg hon det kanske som sitt uppdrag att ta hand om ynglingen från norr och se till att hon skulle trivas här! Dock tror jag att det till mesta del beror på att det är bra att ha en vän på gångavstånd från sig själv med snabbt internet!


Tänkte visa en bild på hur jag ser ut, eftersom jag inte tror att så många vet vem jag är. Visste dock inte vilken bild jag skulle välja som på ett bra sätt visar vem jag är (man säger ju att en bild säger mer än tusen ord), men de här två representerar mig på ett ganska bra sätt, en flummigare och en mer seriös typ. 


                                          

Tack och hej från mig!


Anna Jönsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0