döda spöke

Hemkommen efter Dalaturné är man nu.
Lyckades med att döda ännu ett spöke, yes box!


Har kommit på en ny "dödatidenibussen-lek.
Mycket uppskattad en, så den tar vi med oss när vi om två helger drar på roadtrip igen.
Betytligt fler timmar att döda då.
Annars är det rätt kul att låna någons iphone och leka med den.
Och då menar jag någons iphone som någon glömt att logga ur sig själv på facebook.
No name.


--

Hade en stor tanke på att se hockeyn i morse vid 6.
När sedan klockan ringde då hade jag mina tankar på annat håll.
SÄNGEN.
Riktigt skönt att somna om.
Och sedan vakna av telefonen två timmar senare.
För att säga att jag ska jobba.
I morgon.
dom kunde inte väntat i typ 2 timmar till?
Nej men då får man ju inte ut det roliga med att väcka människor på morgonkvisten.
Just det, det hade jag glömt.




Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0