coola killar .

Idag skulle jag traska mig bort mot Annas place. Klockan var väl runt halv 11 kanske, så hyfsat nyvaken då det inte blev jobb idag. Orkade inte fixa till mig direkt, då det tar typ 5 minuter att gå. Dock stöter jag på ett gäng killar som står och röker. Var väl runt 15 år skulle jag tro. Riktig c o o l a killar alltså. Och otroligt mogna.

Jag går förbi och låtsas som jag inte ser dem. Efter jag passerat dem utbrister en av dem :


oj oj oj då, någon som fått ligga i natt ser jag! Knullrufs märker jag!

Jag kör ignorera.

Coola kille nr 2:

Uhhh, var det bra eller?

Jag kör ignorera.

Coola kille nr 1, igen:

Men svara då, eller är du tagen efter natten kanske?

Jag kör ignorera.



Det riktigt kryllar av coola och mogna killar här i Visby om ni inte visste det.


----


Idag har jag annars varit med Sabbe ute i VOK stugan och tagit mig runt 5 km spåret med skidor. Riktigt skönt och roligt var det. Endast två vurpor också. Den sista kom när det var 50 meter kvar. Hundbajs gjorde så det tog tvärstopp och en Josefin stöp framåt och blev ännu lite våtare än vad hon redan var.


Nyss hemkommen är jag även från O´learys där vi i laget har ätit tacosbuffé och kollar Falun-Rönnby på storbild! Trevligt&gott och nu väntar jag med spänning på Paradise så är måndagen komplett!




Dagens skiddtur fick mig att längta mycket tillbaka till Tärnaby!



Josefin



Kommentarer
Postat av: Elin

jag längtar också tillbaka =)

2010-02-08 @ 17:31:02
URL: http://loveuself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0