byter namn

Tror fan dagens ångest är större än gårdagen, Vi döper om den till Måndagsångesten.


I morgon är det då dags att ta sig an gymnasieleverna. och JA, jag är nervös. Men vad är det värsta som kan hända egentligen? Då det är som idrottslärare så kan dom i alla fall inte sätta häftstift på stolen, sätta en hink med vatten på dörrkarmen där uppe eller sätta lappar på min rygg. Så det känns tryggt att jag kan räkna bort dom.


Okej, nu kanske jag har sett lite mycket på film och fantiserar det värsta, meen man vet ju aldrig med dagens ungdomar. Låter som jag typ är 43 år, men riktigt så gammal är jag inte. Än.


Från bajsblöjor till finniga tonåringar.. oh yes!


Återkommer alltså till gamla skolan. Känns som jag fortfarande är 43, men det var ju typ 1,5 år sedan jag slöt. Och hitta lite sköna bilder från den tiden!



Treadag!



Vi levde ut!



Vi tog studenten!



Från bajsblöjor till finninga tonåringar.. oh yes!


Önska mig lycka till.


J o s e f i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0