Beat it

Först och främst. Vi Vann mot Balrog i lördags, såå jävla bra!
Att sätta 08:or på plats är något man njuter av.
Jämnt.


Stannade kvar i Sthlm och shoppade loss litegrann med lillasyster.
Varför jobbar man om man inte ska använda upp pengarna för liksom?
Mycket nöjd med inköpen mina.
skorskorskor!
MUMS!


Alla Hjärtans Dag har passerat för 2010.
Lite rolig dag ändå tycker jag.
Fast jag har hatat den förut.
...


Och så såg man precis Charlotte Kalla ta Sveriges första OSguld för i år.
Gåshuden kom fram!
Tårarna kändes dock för töntigt att plocka fram


eller jag erkänner..
Det kom en liten skvätt.
men bara en liten.



Och till Dig Henke .. Nog har jag noterat ismaskinens sponsorer, och av någon konstig anledning kom jag att tänka på dig?! :0
Du ska vara stolt!
Roma Grus forever, visst ? ;)


  

Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0