B U R G S V I K

Efter en ovanligt stressad och otursam vecka så ska det bli jävligt skönt att ha en hel helg framför sig.
otursam sa jag va?
Fy fan alltså, inte min bästa vecka i mitt liv om man säger så.
Men kände att arbetsveckan åtminstone kunde sluta bra då jag fick sluta redan halv två på denna underbara fredag!
Men...
så märker jag efter halva vägen jag har gått att min ena vante är tappad.
Varför kunde jag bara inte tappa båda på en gång?
Ofta man har användning av en vante liksom.


Idag åker jag till H e m till Burgsvik för typ första gången sen nyår typ.
Det har verkligen varit uppbokat något varje helg.
Mestadels av helgerna har man dragit på roadtrip i Sveariket med laget.
Men även allt annat har prickats in att hamna på helgerna.
Men denna helg så icke!
Eller ah.. match på söndag förstås!
En hel ledig helg kan man ju inte ha förstår ni väl.


Endre vs Huddinge 13.00 i Södervärn .


Nu ska jag packa det sista och fixa i ordning mig, sen kommer Sofia och plockar upp mig med vrålåket, oh yes!



Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0