8-bitars!

Eftersom dom inte fick för sig att ringa i morse så betyder det för Josefin - LEDIG.
Tog en långpromenad innan frukosten, städade och diskade och musiken var på högsta volym. Mycket bra start på dagen!
Att jag sedan fick ett sms av Malin som tänkte damma av sitt 8-bitars Nintendo (japp riktigt gammal och hederligt) så kasta jag mig på cykeln och drog dit!


Om ni inte trodde att två tjejer kunde lösa det tekniska och koppla in det så det funkar, så kan jag säga att efter några svordomar och förtvivlade så lyckades det faktiskt funka.
Det gäller att blåsa, den saken är klar.


Riktigt riktigt roligt. Hallå vi snackar ju Super Mario!
Att jag sedan var riktigt riktigt dålig behöver man ju egentligen inte nämna.
Men det är inte sista gången jag befinner mig på Kaskens Gränd.


En snubbe hade tydligen sålt sitt 8-bitars för 94 000 !! då snackar vi pengar.


Och så såg man Sverige ta ett till OS Guld!



Gud vilket nördigt inlägg.




<Josefin<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0