nyårslöfte?


fi fan vad kallt det är efter man har duschat.
kan också vart världens skönaste dusch jag tog.
kokhett!
och inte får man gå ut heller. inte för jag hade tänkt det, men liksom bara att.
Giftig ammoniakgas i Lummelunda. Råds att hålla sig inne enligt radion.


Igår efter träningen var vi hemma hos Joss i Västerhejde och hade filmmys med några fina tjejer...och Robin ej att glömma bort.
Rätt rolig film faktiskt,  the intruduce to lying. 
mys!

Igår han jag även med en snabbis på stan efter jobbet, och hallelujah jag hittade en nyårsklänning!
paniken är över .
Nyår som förövrigt kommer att tillbringas i Visby i det ökända IBK-huset.
Dock är större delen av grabbarna i fjällen och firar., synd om dom.
det kommer bli grymt!

samma fråga varje år
vad ska man ha fö nyårslöfte?
tror aldrig jag har hållit mina, men jag vill ha ett.
eller man SKA ha ett.
vad ska jag ha?
vad ska ni ha?

Kommentarer
Postat av: Anonym

motionera mera, det ska jag ha! fast å andra sidan är du en täningsnarkoman så kanske fel person att ge det nyårslöftet till haha!

2010-12-31 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0