mys!



pappa och Camilla


Hektiska dagar har det på senaste tiden varit men så brukar det kunna vara kring juletid.
I Lördags var det julfest med jobbet. En runda på stan först med Sara och sedan hem för att fixa sig i ordning.
Samling på jobbet vid 16 för att ha julklappningsutdelning.
Tärningspelet var det som på gamla Hansa tiden!
orättvisan var vi beredda på innan så vissa kom hem tomhänta medans vissa kammade hem fina priser som rakapparat, vinöppnare eller plånbok.
eller varför inte disktrasor, bläckpennor eller en påse värmeljus.
Jag själv vann låsolja till cykeln ifall den låser fast.


Vidare till O´learys där nachobuffé stod på menyn.
Senare ner till undervången där det bjöds på livemusik och sedan var det kareoke dags.
Vissa kan sjunga.
mestadels kan inte.
Sång och mingel och gratis i baren ch det var en lyckad kväll!
Vidare mot Munken.
Gjorde något jag aldrig tänkt kunnat göra och definitivt inte i klackskor.
Lurades på det helt enkelt.
Det var kul och värt det men effekten blev att jag har ont i svanskotan.
say no more.

...


Lucia igår i Domkyrkan.
Allt var så himla himla fint och ja tårarna var nära att komma av att se Camilla och hennes tärnor.
Läste hela dikten galant och ljusen brann i hela fullsatta kyrkan - mäktigt!
Har haft både camilla och pappa sovandes nu hos mig i 2 dagar, mys!
men nu blev jag ensam igen.


STATUS: Blåklockan is still alive.
FÄRG: lila
SVULLNAD: så gott som borta
MATCHAR: min lila tröja jag hade på jobbet idag


Nu ska jag ducha och krypa ner i sängen och sätta på andra avsnittet av True Blood som någon lurat i ig att jag ska börja se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0