GOD JUL!!

Igår badade jag bastu med Camilla och Tessan.
Imorse vaknade jag i min säng hemma i Burgsvik.
underbart!
Sen började vi laga lite julmat.
Mamma rullade köttbullar och jag gjorde Janssons frestelse med lite julmusik på i bakgrunden.
Livskvalité!

...

Eftermiddagen följdes upp av gå till gamla skolan och åka pulka med kusinerna mina. eller 4 av dom i alla fall.
Lite mys hemma hos småttingarna efter med att göra lite julgodis och fixa julklappar.
Här hemma planerar dom att vi ska spela bingolotto ikväll.
vad hände där??
sen när har någon i min familj velat spela bingolotto?
herregud.
måste komma på en bra ursäkt.
eller acceptera och spela jag med.
finns Bingoberra kvar?

Juldagen blir det Hamnplan.
syns där!

    

  

. förra årets jultrevligheter .

klicka på bilderna för förstoring.

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0