dagens hyllning!

Först och främst.
Fy fan vad känslan att vinna är underbar.
Nu gick vi på jullov med att få de tre sista poängen i julklapp.
Säger som Göran sa "det här var julklappen jag ville ha. nu klarar jag mig".
Fast å andra sidan tomten.. jag har en önskelista du kan få kika på med.

Var hemma igår och andades in Burgsviksluften.
Hade fått låna Sabbes superbil att köra med, TAAAACK!!!
vi firade mig lite i efterskott med släkten.
Såg sen handboll med Jesper och Jonte och sen vidare till Basse och lite häng där och sen in med superbilen till staden igen och få sova ut.
det var nödvändigt.

.....

Och nu till dagens hyllning..
Väljer att hylla två av mina käraste vänner (absolut inte övertalad att skriva detta......)
men efter att de köpt 8 av mina 20 Endrelotter jag måste sälja, idag efter matchen (som de förvrigt endast åkte in för att se på) kände jag att det var dags.
Tomas Norrby och Johannes Pettersson.
Ni är bäst!!

 

Kommentarer
Postat av: JP

Jo nu är man ju värsta Endre fanet ;)

2010-12-19 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0