blåklocka

Börjar detta inlägg med att säga att nu innefattar enligt mig sig världens största, fulaste svullnaste blåklocka under mitt ena ögat.
Innebandy är ingen messport, jag säger då det!
okej det ha kunnat sett värre ut men just nu är det helt blått och svullet som fan.
och vi har julbord med jobbet på lördag.
får man använda solbrillor inomhus?
annars kommer sminklagret att vara extra tjockt just där.
helvete vad ful jag är.



...


Orkar väl egentligen inte skriva så mycket om Teneriffa.
Kan summera lite snabbt att solen var väl framme i 1,5 dag resten innefattade moln och även lite regnskurar.
men lite färg tycks vi ha fått ändå.
Morgonträningar som mestadels var i backe i ett varmt land är jobbigt.
MJÖLKSYRA!
Jag fick fylla 21 när vi var där. Utekväll på det och sång framförd av någon musiker och dansade järnet av oss på teneriffas uteställen den kvällen.
rum 33, BÄST!
Julio, tack för födesedagspresenten ;)

äsch orka dra mera, resan var super i alla fall!


Dåligt med sömn i natt, får ta igen detta ikväll.
Ett vänner avsnitt på det och sen blir det nog tack och godnatt.


fy fan vilken god mandarin jag just åt.


Bildbomb kommer väl så småningom.
får räcka med detta nu.

 

bästbästbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0