WM!

Idag har jag besökt den stora staden 2 gånger.
Tomas och hans knä skulle till doktorn, så snälla som jag och Fannie är, så följde vi med som sällskap.
Eller ah, gick på stan och shoppade samtidigt som han blev undersökt.
rättvist.
Jag och F hade några kassar med oss hem, så vi var nöjda!
Hittade även en finfin tröja jag tyckte skulle passa T, och visst satt den som en smäck på honom.
ALLA nöjda!

Efter en njutbar lunch på Etage drog vi oss hemåt igen.
I typ en timme innan jag själv skulle ta min raggaråk och köra in och träna.
Men på söndag gott folk slipper jag detta farande, då är det dags att bli Visbybo igen!

OCH OCH OCH... IDAG FYLLER FINASTE FAAAANNIE alias WM ÅR!! 

  
 


Kommentarer
Postat av: wm

PUSS JOSSAN/WM!! :)

2010-08-26 @ 03:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0