VISBY

Sitter nu i min lya här i Visby.
Väskor och kassar överfulla med alla mina grejer som så småningom skall packas upp.
Ett besök till affären skall också hinnas med.
tomt kylskåp kommer man inte långt med.


Spelat cup ihelgen i Södervärn.
2 vinster av 3 matcher. Rönnby var helt enkelt lite för vassa idag.
Men lyckades peta in ett mål i dagens match i alla fall mot Rönnby. Och ett igår, så får ta med det positiva.
Trots att det alltid är lika jävla bittert att förlora.


Nu när jag är inflyttad och hösten börjar närma sig utlovas lite bättre uppdatering.
Men mina små gästbloggare är så välkomna tillbaka att höja läsarstatistiken lite!
Ni har skött det bra hittills.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0