som så många gånger förr

Måste helt ärligt ta tag i det där dom kallar sömn.
Funkar inte att sova någon timme per natt.
Speciellt inte om man jobbar.
Men visserligen, så utnyttjar man dygnet och sommaren till fullo då istället.
Så jag kör nog vidare på den grejen!
Sova kan man göra när man är gammal, har en vän berättat för mig.
.

Har kommit tillbaka till min Melissa Horn period, då högtalarna går varm med hennes röst.
Brukar annars kunna infinna sig i vintertid, men det funkar även sena sommarkvällar.

.

Spontana grejer hyllar vi!
Som så när Joel ringde mig i förrgår och berättade att han och några stycken var ute med deras folkabuss på roadtrip.
Stoppet var kvällen var tydligen Hamra.
Norrbor som dom alla är, har dom ju aldrig varit så mkt mer söderut, så man kan ju säga att jag hade lite mer att komma med när det gällde att hitta.
Hamra krog var det som gällde för kvällen, och bussen blev parkerad på parkeringen och deras lilla combicamp.

Spelning kvällen till ära var det, och kan inte annat säga att han var riktigt riktigt duktig och grym, trots att vi alla tvivlade på att det var något han käkat som inte är tillåtet här Sverige.

Gitarren plockades fram senare på kvällen, och de gillar vi starkt!
.

Igår var det spelning på jobbet.
Slöt klockan 02.
Kom hem 03.30.
Jag är fortfarande trött.
Men hey, vi jobbar ikväll med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0