keep dancing on my own

äntligen slipper jag höra mina vänners tjat om alla bilder jag ska lägga upp på fb, för nu är dom där!
.

Vi går tillbaka till senast jag skrev och då var det dags för årets personalfest om jag inte minns fel.
Den där tillställningen gör då samma succé år efter år.
Har man inte varit delaktig på en sådan någon gång, vet man inte vad man missar!
ja herregud vad kul det är!
Detta år slapp jag dock undan med att däcka innan maten vid grillen, ramla i baljan och slå i huvuvet i kanten och bränna upp min egen kjol.
Men nog fanns det grejer att minnas ändå...


Innebandyn har dragit igång igen på allvar, och man kan snart säga hejdå till försäsongen!
Skall bara kötta lite fystester en omgång till, sen så är det slut på detta.

Igår efter träningen drog jag med Louise hem där hennes Uppsala vänner var, så drog vi ner på Joda och åt och sen strösade vi runt i Visbys mörker och visade stan lite.
Trevligt trevligt!


Idag skall jag försöka mig på att ta en runda i rummet och städa lite, åka in till stan en anings tidigare och betala utlandsresan vi skall med laget i slutet av november och se lite av Gutes match med flickorna från igår och sen innebandyträning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0