Gäst!

Måste först och främst tacka henke för ett fint blogginlägg! Mycket rolig läsning eftersom det stått ganska stiltje på den här bloggen.  Men det har sin naturliga förklaring, att sitta framför datorn på sommaren är väl inte något man prioriterar, utan det är mer jobb, träning och fest som står på schemat!


Kanske ska nämna här och nu vem det är som bloggar, jo det är jag anna ”vapendragaren”, mycket roligt att bli kallad det förövrigt! Och jag bor inte i antarktisk ska väl också nämnas, polcirkeln ligger ju en bit från antarktisk om man säger så!


Nu bryter jag också mot en av josefins alla regler
 för att få skriva på den här bloggen, men måste bara skriva en rad om vädret! Här hemma har vädret inte varit super bra! Vi har dock haft fina kvällar och för er från söder ska jag också nämna att vi har midnattssol! Det är inte illa!


Nog skrivet om väder och vind, jag måste börja packa till fjällen och sedan turkiet! Men jag hoppas att du josefin sköter uppdateringen på bloggen exemplariskt då du flyttar in till visby igen!

 


Anna Jönsson  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0