T som i tråktisdag

Måndagar är ett kapitel i sig. Världens jobbigaste och tråkigaste dag. Början på veckan och många dagar kvar til helg. Men vet i fan om tisdagar är så jävla mycket bättre. Inte om man är arbetslös i alla fall. Dock ringde vikariepoolen i morse och väckte mig, men om jobb längre fram. Tack för det. I morgon blir det i alla fall jobb, så det tackar vi för .

----

Så då ställer jag mig den vanliga fråga vad jag ska hitta på idag ? Hmm gå på stan var ju ett tag sen... hallå jag menar början av förra veckan är ju tok för lång tid sen..! Har ju även en födelsedags present som måste inhandlas.. fuck vad jag hatar att handla, eller framförallt komma på vad man ska ge ..



Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0